Thursday, February 26, 2009

I call it a day...

Quite sad ar.. Just now didn't go to prayer meeting, joining the CCF's brother and sister. I wanted to go but my mum didn't allow. Haiz~ She said I will be walking alone at night. Then, can't go lo...Hm..However, yesterday I did experience God. Just in a time that I feel so down and weak, God always send an angel for me, unexpected. Last night I woke up at 7.58 like that-check my handphone and found out that there was 2 messages. 1 is from my friend, that's not important. Another one is from 毛传道 ,她写:“不管多忙都不要忘了呼吸(深深的呼吸 一下。。。有些东西虽然微小,却十分重要。。。有些东西虽然一直存在,不代表它一定要存在。。。感恩,因为我们还能呼吸。。。利翩,加油,神与你同在+" 这短短的短迅真的给了我力量。 我才发觉我忙着考试,忙到没有给自己时间修息。。。没有感恩。。。属灵的事不小心就便成了属世的事了。怪不得蔡传道叫我要小心。 感谢主,他真的很疼很疼我。 不让我跌倒的太深 。他也同过雪儿姐,在门徒课程里告诉我,读书到不读圣经是罪!那时我哭了,我觉得我的罪太多了,真的不配接受神的恩典!

Reflection :
他那么爱我,我也应当回应呀!从今天开始,我要为他而活。我要多投入一点,做神所喜悦的事。标杆人生为生命粮食!利翩,加油。。。太爱睡了,明天若有时间的话,在据须分享我“更像耶稣”的经历。

在至高之处,荣耀歸臾上地,
在地上喜乐歸舆他所喜悦的人。

No comments: